en sån här tidig morgon

Jahapp, då har man arbetat klart för dagen. Härligt med tidig morgon, NÄR man orkar... Jaja, dagen gick fint å efter jobbet stack jag på ica. Fick lära mig vad ett rattlås är, det går inte att vrida om nyckeln i bilen, ringer jonke å är asförbannad och han reder ut det ganska snabbt. "RÖR PÅ RATTEN!!!!" Den finessen har faktiskt våfflan också, men man blir lite handlingsförlammand när man kör en annan bil haha ;)

Sen iväg och köpte penséer, så nu har jag planterat lite blommor. Det är alltid kul med lite blommor, tycker jag. Efter blommorna löpte jag amok på en spindel size handflata. Den dog en ljuv spad-död. Förlåt, men tanken på att den skulle ta sig in var lite skrämmande.

Nu har jag landat i soffan med världens jävla värk... Ska göra firre till middag och kvällen blir slapp. Tänkte orka med morgondagen som blir likadan som idag.. Förutom att jonke kommer hem! ooh OOH ooh .. kanske.


Förresten så åskade det imorse, hallå hej... I april?!


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0