man ska ha husvagn

Status: Halsen gör ont, jag har glott på tv sen 12 och jag börjar känna mig smått uttråkad.

Ja, det var väl den här dagen det.. Haha.
Jag känner att de finns tusen måsten, men har ingen ork att ta tag i nånting. Det fattas lite energi här....


Ska kika lite på golv, tapeter och kaminer nu. Även fönster! Vi måste ju börja fundera ut de här så de bara är att starta till sommarn.. Jisses vad svårt att bygga ett helt nytt rum från början, vart ska man ha fönstret till exempel? Var står kaminen bäst? Vilket golv är snyggast? Så många problem, haha. Sen är det även någon som har tagit på sig att måla alla garderobsdörrar i källarn till sommarn....... Så kanske man skulle kunna börja fundera på färg även där ja. Sen var det även några källarfönster som jag råkade säga att det absolut inte var några problem att måla om, ja ska jonas snickra hela sommarn så får väl jag gå an med penseln då. Dessutom blir det fint, och helst av allt vill jag slå om hela kåken... Den dagen den sorgen!

Äh nu fick jag massa idéer här så jag måste hejda mig..


Prosit!
Postat av: annie

vad ska ni bygga för typ av rum?

2009-04-06 @ 23:25:01
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/
Postat av: matilda

ett vardagsrum! .. å ett rum av de nuvarande vardagsrummet

2009-04-07 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0