Nu då?

Då var huvudvärken nästan borta men tröttheten sitter i, vad är det frågan om? Kanske är pencillinet ändå, isånnafall är det borta imorn.

Hade MAS idag, känns så jäkla.. både och. Mest och. "Barn då?".... Och ja den visste vart den tog. Nog för att alla fakta kanske inte kommer fram, men isånnafall förstår jag inte meningen med det hela heller. Jaja, ska iväg till doktorn för hälsosamtal. Känns värt. Jag vet varför jag varit sjuk.. De finns dokumenterat vad jag lidit av dessutom, men nej.. Iväg bär det.

Jag gjorde en liten rövare idag, testa kan man ju alltid! Får se när man beger sig ner till Stockholm, vore BRA om de funka som ja vill ;) En liten minisemester.. Vore icke fel. Ha även planer på en sista minuten, stora planer. Ska bara sälja jonkes bil först, köpa ny å fixa med utbyggnaden. Sen så, kan vi åka! Det var ju bara det..


Jag har upptäckt mitt kall, tradera ha ha. Har råkat vunnit en sisådär ... 10 auktioner sen igår? Bra där. Men vi hoppas de här blir bra ändå i slutändan! Det är ju några som råkar fylla år framöver. Även jag! Så mamma om du läser det här vill jag (och jonas) ha badlakan big size från hemtex, slipmus och snygga uteblommor! Och cult design... Det var alles.

Prosit!
Postat av: annie

farligtfarligt, tradera blir lätt beroendeframkallande har jag märkt ;b haha

2009-04-15 @ 09:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0