påsk

Nu är man hemma igen och luktar som en människa, inte som en hög eldad ved. Vi har haft de bra i påsk, mycke frisk luft å lite sprit.... Det vanliga. Igår kom Elise upp och lekte oss trötta i skallen, haha. I fredags va erik med sällskap upp (en jäkla massa hundar) å även Lena... med bihang ;)

Jag är så trött så trött så jag vet inte vad.. Imorn blir det jobba, känns konstigt. Vi ska spela bingolotto ikväll.. Känns som en bra avslutning på helgen.


Nu när påsken är över så är det vår, får se hur den blir.. Sen blir det ju sommar å allt de.

För övrigt kan jag säga att jag blivit väckt av jonas varje morgon vid 8. Inte så härligt när man är ledig! Jag vill ju sova..


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0