lööördag

Å du milde vilken natt!! Jag har feberyrat... Jag har frusit, svettats, snorat och varit täppt. Exakt hela natten har jag bara kunnat andas genom munnen. Ypperliga förutsättningar för att kunna sova, visst. Halsontet är borta ialf så lite snor får man väl leva med..

Ska duscha nu så man blir fit for fight för jobbet, för jobba de ska jag. Sen ska jag hem å vara ensam.. hela jävla kvällen å natten. Kul jul.

Eftersom jag är lite loj i kroppen har jag spenderat lite tid framför datorn, jag återupptäckte gratisbio (skaffade ett konto där när jag hade magsjuka sist ;)) och nu har jag beställt presentkort för poäng jag tjänat. Jovisst har jag betalat för dom där poängen, men äääääh de hör inte hit!! Igår t ex blev jag medlem på svenskaspel, satte in 100 riksdaler och va uppe i 200 ett tag. Sen hux flux blev det noll??
Är ni sjuk å jävligt lättlurad så kan ni ju testa http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=75970
De finns massa tidningsprenumationer att ta, och dom är ju som alla vet väldigt prisvärda ;) Mycke poäng får man också.


Nej men nu ska jag invänta min beställning av pan pizza och nässpray.

På återseende

fredag

Samma visa den här morgonen, när ska de bli bättre? Har ont i halsen, de kom som ett brev på posten igår.. Ja vad bra det sover vi bort tänkte jag, men som vanligt när man är lite krasslig så kan man inte sova som folk. Tur jag börjar 17 idag, tänker vila ända tills 16!!

Nudlar är ganska underskattat faktiskt... mmm biff.......

Helgen lär bli rolig. Rolig som i inte alls ... men jaaaaaja jag jobbar inte så långa pass så jag hinner nog vila upp mig. När alkoholen går in så går vettet ut lär vi märka av också..


Nu ska jag nyttja mitt tv4 anytime.. de blir rent hus idag! inga matprogram då blir man så hungrig..


o-troligt

Hej å hå vad det går.. Ska snart iväg å jobba, har äntligen fått en sovmorron.. Gud SÅ skönt det var! Blev ända till halv elva.. Samma samma imorn, det är jag värd! Som en uppladdning inför en något jobbigare september.

Igår va vi till sundsvall, det gick bra. Vi blev inte alls ovänner och jag handlade som en tok, det brukar sluta med att vi nästintill har ihjäl varandra men det gick som sagt bra igår ;) Äntligen lite nya kläder, det var efterlängtat!! Så nu kan hösten komma, gärna igår redan. Typ oktober... Köpte även glas på ikea, ett 6-pack. Bara det att det var 4 glas i förpackningen när jag öppnade den... Glad man blir över sådant. Nåväl, dom kostar väl inte många kronor men ändåååå...


Från 6 mm till 10 cm, maffigt!!


Nu ska jag försöka få bukt med magkatarren ....... ooouuuuhhh det är inte roligt när man äter och direkt efteråt känner sig hungrig igen (eller ett sug i magen eller hur man nu ska förklara det)
en kaka på det så kanske.

trötter

Ja verkligen, haha. Men de blir väl någon ordning förhoppningsvis! Lider verkligen av allt just nu.. Imorse va de inte nådigt.

Ska iväg på onsdag igen, flygande besiktning kan man säga.. Hoppas på det bästa!


Ehm.. Slutade jobba 1145, har jag gjort något vettigt? Nej. Gör jag det någonsin? Nej.


Vad vill jag ha sagt med allt det här? Vet inte....

då va de höst?

Kan man nästan säga ja.. Längtar bara efter torrt väder å härlig höstluft! Inte de här eviga regnande som är just nu..

Det är lite bättre med mig. Maten intas i något sånär bra mängder och allt annat har lagt sig. Dock andra grejer som är jobbiga, men inget som fler än nödvändigt behöver veta! haha

Igår va vi till sundsvall en sväng.. Va där en timme!! Helt otroligt, en timme bara.. Men pallade inte mer, trodde jag skulle avlida inne på birsta city. Jaja, får göra ett nytt försök någon annan gång. Har ju snart en veckas ledighet att se framemot, som jag funderar starkt på att utöka till två veckor, vi får se! Det beror ju på jobbet också..


Imöra är det dags att arbeta igen. På onsdag iväg å kika lite.. Sen fredag klippa mig, ÄNTLIGEN! Funderar på att klippa det jättekort.. Eller carrie säsong 5. Får kolla lite satc å bestämma mig..


Något jag bestämt mig för att den här hösten ska bli den bästa!

god natt

dont you worry

Jag tror helt ärligt att jag dragit på mig någon slags depression eller liknande, panikångest eller någon annan modern sjukdom är det säkert. Allt går åt helvete, ingenting är roligt, jobbet är jobbigt, allt är jobbigt, mat är inte ens att tänka på och allt jag kan tänka är att de va bättre förr.

Det känns som att alla motgångar lamslår mig, jag gör fan ingenting. Lyfter inte ett finger i onödan, orkar inte ta tag i någonting. Allt är skit! Att diska blir ett helvete, alla vardagsgrejer blir skitjobbiga. Jag klarar inte av vissa lukter eller synen av vissa grejer får min mage att vända sig ut och in. Saker jag älskade förut får mig bara att må illa.

Jag är så jävla less att inte kunna äta som en normal människa. Känna att maten fastnar någonstans i halsen och växer uppåt. Att en så enkel grej som att äta kan vara så komplicerad.


Att vara inom det här husets fyra väggar får mig att bli galen, det känns som att luften står still och att det knappt går att andas.

Om det nu ska bli så, kan det hända på en gång så slipper man gå runt och oroa sig. Jag vill funka som en vanlig människa, vara mig själv igen!!! Inte ogilla allt roligt, vara helt jävla paralyserad och inte bry mig om ett skit. Jag vill bli matilda igen!

Vad göra??
Det här driver mig till vansinne, snart ligger jag bara i sängen och rör inte ett finger ens en gång.
Är det en fas i det jag går igenom eller vad fan händer?


RSS 2.0