du milde

Andra advent idag! Har slagit in alla julklappar idag och donat på lite grann.. Ska ta golven nu å sen ska jag dricka glögg å äta pepparkakor. Eventuellt slå igång tomten är far till alla barnen också, så man kommer i riktig stämning.

Igår va vi till sundsvall å julhandlade.. Eller snarare handlade kläder till mig. Det är lite jobbigt att man växer ur kläder på löpande band, magen har jag inga problem med men alla andra kroppsdelar då?! Jo.. så är det.  Hittade byxor å ett par för små täckbyxor haha. Blev även klar med julklapparna, va på toys r us, helt galet vad leksaker är dyrt! Hugaligen.. Hittade några småprylar ändå, julen är ju för barnen så vad gör man inte för dom :)

Ah.. vilken onödig diskussion!! Jävla larv.. ååååh de gör mig förbannad.


Vi beställde barnvagn och babyskydd igår (kunde behövts innan ja hahahaha pappa). En brio blev de, skönt gung i den haha :) Kommer bli bra det där.. Sen framöver blir de säng, skötbord, sängkläder.... Även några saker till vagnen som jag glömde igår.


Nu ska jag duscha sen är det glögg!


Prosit!
Postat av: Sassa

Fy fasen va skoj & få köpa leksaker! & barnvagn me för den delen!=) Hoppas allt är bra med dig! Ta hand om magen..klappa den från mig;)

2009-12-08 @ 17:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0