fk

Nu är äntligen snön här! Så vitt å fint ute nu... Mysigt också med alla belysningar överallt, dock har våran inte kommit upp än, men den ska upp! Är tanken ialf. Gjorde jul här i fredags, städade överallt och donade på. Tur man fick hjälp, nu för tiden tar allt lite längre tid och dagen efter blir en plåga pga svårigheter att röra sig normalt ;) Men så är det.. Är inte riktigt klar, men nästan. Tänkte fixa lite grann ikvl, jonas ska tydligen jobba över så då kan man pyssla lite. Har även strykning av småkläder att ta itu med och lite julklappsinslagning!

Imorn blir det en sväng till bm igen, kolla tryck, pinka lite å lyssna på hjärtat.. På torsdag är det tillbaka till jobbet som gäller, dom här två veckorna har gått fort. Det känns som att saker och ting har fått landa och att jag mår lite bättre. Får se hur det går med huvudvärken, men det ska bli roligt ändå att komma tillbaka, tiden går nog fortare då? Snart är det ju jul! Sen är det inte så länge kvar ändå... Har fått papper från fk, det verkar ju onekligen roligt att ta itu med. Roligare att fundera ut vagn å sånt ;)

December är verkligen världens bästa månad!! På alla sätt o vis.. Allt är så mysigt! I år har jag varit jättejättesnäll så jag kommer nog få många klappar också.. hihihi. I år blir julen lugn å skön, allt enligt TRADITION. Haha, det råder delade meningar i vårat hus om detta.


Kan man äta tacos ensam? Joo.. Så blir det!



Förresten har jag fått min första spricka på magen, haleluja. Jag känner mig verkligen jättedöläcker.. Det händer en hel del spännande grejer med kroppen vill jag lova. Men jag tar detta med ro... Man kan ju skratta åt det också.





Prosit!
Postat av: helena

jag är så avis... på snön alltså :P saknar dig <3 hoppas vi kan ses i jul :)

2009-12-01 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0