always will be

Nu börjar krafterna komma åter, konstigt nog när någon frågar hur de går så är svaret att de känns bättre än någonsin. Oftast. Inte jämt dock, ibland kommer en å annan tanke.. Jag har mitt absoluta stöd här hemma, Jonke. Men de är klart, ibland behöver man kvinnliga listiga råd..
Appropå att det känns bättre än någonsin så är det så lätt att ta saker för givet. Gör inte det. "Man saknar inte kon förrän båset är tomt" är mer sant än vad man någonsin kan tro.

Idag slutade jag lite tidigare, tack för dom innestående timmarna och avsaknaden av kö. Så vi for på ica och storhandlade för första gången någonsin. Vi försöker bli mer ekonomiska, men vafasen - de är dyrt med mat? Ja, det var en trevlig upplevelse ändå.. Inga bråk och fulla frysen å kylen med mat.

Till helgen ska vi på hockey, ja herregud. Fan flög i mig å ja bokade biljetter åt mig å jonke. Så de blir en heldag, och sen hockeymys. Jag ser mest framemot bilåkandet :) Hockeyn skulle jag kunna avstå faktiskt, men bor man ilag med en hockeyidiot så får man väl bjuda till då. Tycker han är värd det.. lilljonkeblonke.

Imorn börjar jag på eftermiddan så det blir lite fixande här, ha börjat baka! Gjorde bullar igår med mycke klet, blev kanongoda. Bulldeg är tokmysigt :)

Nu ska jag kolla på kvällsöppet. Återigen, ta inget för givet va...

Prosit!
Postat av: Lena

Ja de där bullarna vart man ju inte alls sugen på.. ;)

2009-02-26 @ 21:19:02
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0