jag suger å spyr, jag är dock ingen vampyr

Hej från bakteriernas värld,
en liten uttorkad flicka vid namn Matilda sitter här.. å drömmer om ett stort glas citronvatten från Athena. Jag vill kunna dricka vatten när ja är törstig! Men det går inte.

Läget är numera stabilt. De enda jag känner att jag riktigt vill ha är biskvier i min blåbärsdryck. Samt citronvatten då... Ja och en fet jävla ipren men se nähä du, de är alvedon som gäller hädanefter. Snart ska jag skura toaletten och tvätta min arma kropp tills Jonas kommer hem. Stackars han att se mig såhär annars, bara de gör en väl sjuk.. Ingen vacker syn detta, två feta blåa ringar under vardera ögon och ett hår som liknar trollet plupps.


Hoppas hoppas jag får sova inatt. En god natts sömn... AAAAAH.


Se7en


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0