Ingen annan än du

Imorn ska vi iväg igen, hoppas de håller i sig.. Det hära! Känns just nu som att man svävar i någon sorts limbo, ingemansland eller vad man ska kalla det. Vet varken in eller ut! Vad man ska göra, tro, tycka eller något.. Får jag ett svar imorn blir jag nöjd! Två veckor i ovisshet är illa.

Igår va vi iväg på dollars, ja å helena. Nu kommer jag inte åka dit på flera flera månader, den affärn gör mig illamående! Haha ;) Eller va de godiset som gjorde mig illamående? hmm..


nä nu ska jag läsa lite grann å sen kramas med jonas... vi håller på å måla för fullt, blir bra blir bra.


Adjö!


Prosit!
Postat av: helena

Bejb! Vi älskar dollars & jag tror det var godiset faktiskt xD om du inte har något vettigt för dig i helgen kan vi kanske hitta på ngt? sitta & snacka skit en hel dag vore skoj ;)

2009-07-28 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0