torsdag

Mycke funderingar, kommer de hålla, när är de klart, hur blir det, hur funkar de å så vidare. Ja om utbyggnaden då såklart ;) I det här regnet känns det som att det är mycket som blir förstört.

Jaja, efter regn kommer ju solsken?

Det här blir nog en lugn helg.. Det vore skönt, det var som ett tag sen! Nästa helg är de släktträff å säkert något annat nästa helg....


Nu ska vi fundera lite till här, kolla på grannfejden - folk är inte kloka!!

Prosit!
Postat av: isabell

vilka galningar det finns! nog för att människor kan vara långsura.... men sen -79? 30 jävla år. och om vad? en väg. dom bråkar om en väg.



imorgon startar jag ett 30årigt krig mot mina grannar, trapphuset är endast till för mig. dom får hitta en annan väg in. trapphuset är mitt.

2009-07-09 @ 23:07:38
URL: http://hopingforthepasttolast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0