Tjo å tjim

Nu har värmen slagit till! Härligt härligt, nästan jämt.. Förutom på natten, vi funderar starkt på att investera i en AC. Ska kika på alternativ... Eller så får vi helt enkelt trängas i en 120's säng i källarn.. Kan gå det med!

I helgen var det bröllop, Så FINT å mysigt å vackert å ja allt det.. Festen var tokskoj! Jag å Jonke dansade som aldrig förr.. Haha, inte visste jag att de va så kul att dansa? Vid två gav vi upp.. Då talade jonas i tungor å det betyder bara en sak; SÄNGEN!


Nu är östersundarn isabell på väg hit.. Får se hur det går!  ;)


Ibland är de lätt att vara efterklok, för lätt.. Men jag vet vart jag står och det kommer inte att ändras. Inte nu längre!



Men kom rå så vi kan surra.....


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0