det är ju i alla fall måndag

Vaknade vid nio med mensvärk deluuuxe så jag tog en ibumetin och somnade om. Vaknade nu. Härligt!! Men kort dag dock, men det gör mig ingenting.. Ska tvätta lite och dona, sen iväg och jobba kvällen.

Igår gjorde jag påsk här, hämtade påskris och lite sånt. Äntligen påsk, som jag har väntat.. Dessutom är jag lite ledig så det blir skönt!


Jonke pratade i sömnen inatt igen, är du svetsare? nej... jag är din sambo. Jaja vi har tagit oss igenom en pärs som jag hoppas är över nu, och vi kan börja om. Får se i vilken ände vi börjar bara. Sommaren planerar vi för fullt, med bygge och allt... Åh vad jag vill ha semester!


Nej men.. om jag skulle ta och masa mig upp och äta frukost.

jag är bara så jääävla glad, inga många kvällar och bra pass den här månaden!!!!!! Som jag har väntat......................
Men hur blir då nästa? ... Jag återkommer om de när de blir aktuellt, nu är de snart april och nästa vecka påsk.. Vad kan gå fel?


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0