gammal musik

Årets första grillning är avklarad och jag är mätt.


Jag youtubar gammal musik, gammal som i den musik man lyssnade på när man var 14 och olyckligt kär. Men, det är inte riktigt samma känsla som fyller en nu som då, jag blir snarare lite ... illa till mods? Ja, jag kanske ska låta gamla favoritlåtar vara just gamla och inte dra upp dom igen nej. Bäst så. Dessutom lyssnade jag mest på Trance, Goa, Dance - tjiddritjattrihippidihoppidi hjärtinfarkts musik. Men vissa låtar förblir bra och man kommer in i trans, höhö. Min kära musiklärare Isabell skulle vara så stolt över mig om hon såg mig sitta och lyssna på sån musik! ;)

Dock hittade jag makaronlåten efter ett evigt letande, nu är kvällen fulländad! ÅÅÅH ljuva lasse holm...


Nej jag ska bädda ner mig med Björn Gustafsson (den äldre, dynamit-harry ni vet) och skratta lite grann. Grunna på livet, känna att det blir bättre och att inga bekymmer är för stora för att ignoreras.

Imorn anländer en Annika - hon är vit, har tre skåp och tre lådor. Isnt she lovely?!


Veckan blir en enda lång startsträcka .......



Prosit!
Postat av: isabell

jag är djupt chockerad.

2009-03-16 @ 07:21:38
URL: http://hopingforthepasttolast.blogspot.com
Postat av: annie

Kan man inte få en sneakpeak på ditt och jonas hus? :) alltid roligt att se hur det ser ut hos folk tycker jag!

2009-03-17 @ 00:05:31
URL: http://anniiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0