i still haven't found what i'm looking for

Söndagkväll och det betyder Beck. Jag och jonke har haft en mysig helg.. Igår va de shopping på dagen och på kvällen hockey. Vi satt längst upp och jag hade höjdskräck.. Matchen va rolig, men de va även publiken.. Jag glodde mest på folk hela tiden, mycket roligt :) å idag ha mamma varit här, lagat mat åt oss. De gillar vi, tack så mycket.


Jag vet inte varför, men det känns bra! Jag gillar er i min omgivning som ger mig något. De börjar bli fason på fredagkvällar nu! ;) Tycker i alla fall jag..


Till veckan ha jag mest eftermiddag.. Jaaha. Men imorn tänkte jag sova igen lite tid, imorse blev man väckt av herr surast som slamra runt som en tok. Härligt med förkylda karlar, fyfan!! Värre gnäll har man aldrig hört.. Man kanske ska tjusa lite så blir de bättre?

Jag återgår till min sura karl nu


Prosit!
Postat av: Lena

Haha gillar fredagkvällarna jag oxå!

Skönt att ha hittat vettigt folk att umgås med! :)

2009-03-03 @ 20:28:31
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0