luleååååå

Idag började jag en timme tidigare - "jag kan komma om en timme", men jag fick 45 minuter. Vilken utmaning! De gick bra ändå.. Trots pannkaksmage. Tog ett tag innan jag kom igång dock, men det rullade på bra.

Slutade ändå tidigt idag, fika hos farmor och handla lite. Vi ha ätit tacos, de är lillfredag idag.. Jag jobbar kväll imorn å jonke ska till ösund på match så vi tog fredagskäk idag. Dock inge fredagsmys, de är hockey ju. Så jag har laddat upp med massa gamla serier och en korsords-tidning. Jag ska överleva detta slutspel med! Jag tror jonke går mer in i det hela, med skägg å hela allt de.. Inte byta kalsonger och så vidare.

Vi har inte kommit längre än till knottrigt, kom igen luleå!!! Fan...


Nästa vecka ska vi börja ladda för fest. Vi spånar presentidé, å när lena sa att jonas fick blomfrön en gång såddes en liten tanke... Vi utvecklar de närmare nästa lördag ;)


Tjing!


Prosit!
Postat av: Lena

eeeh nu blev jag ju inge nyfiken!! inte alls.. men snälla.. ge mej inte en jordsäck och en massa typ morotsfrön för det blir bara nothing av det.. :P

2009-03-15 @ 00:07:50
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0