män är från mars

Åkej. Gjorde nyss en beställning som jag hoppas jag aldrig kommer behöva göra igen. Men varför inte göra det bästa av situationen?
Jag är nybörjare inom området (eh..) så det blev lite av varje. Fan vad kul!

Jonke kommer tappa hakan. So did I när jag entrade kondomvärlden - haleluja det är ju en djungel!

Hihi.


Prosit!
Postat av: Lena

haha det finns ju hur mycket som helst att välja mellan!! olika färger, dofter och knottriga eller vanliga =)

å vad fan..lika bra att beställa många om man ska beställa..de går alltid åt förr eller senare! ;)

2009-03-10 @ 17:13:22
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se
Postat av: matilda

ja herregud, jag som trodde profil va det enda valet liksom :P

förhoppningsvis gör dom det hehe ;)

2009-03-11 @ 14:20:50
Postat av: Lena

mmm..trots att det inte gick så bra för Luleå.. ;)

2009-03-15 @ 00:09:30
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0