så de ska va

Nu har jag blandat egen müsli på minmusli.nu, men de va egentligen plåtburken ja ville åt.. Jag tycker inte om müsli egentligen, det påminner om min kära avlidna hamsters mat. Fast vafasen.. Kunde hon kan jag. Börjar framtänderna växa så slutar jag!

Tvätt, tvätt, tvätt... Aldrig tar den slut. Eller jo, men det är småduttar kvar, typ vittvätt, egentligen borde jag bojkotta vita kläder eftersom det tar ett år innan jag har så pass mycket vittvätt att de fyller en maskin och tänka på miljön ska man ju..


ÄNTLIGEN!!!!! har de hänt. Kan man släppa allt nu? Måntro.. att de kan man nog ja.



Har lekt skattemas också, de verkar stämma.. Men betalar in någon krona extra, ifall att.. Sen ska jag bara skaffa mig ett banklån så kan man göra avdrag på räntan också, kanoners. De blir la ett billån innan de är färdigt, jävla audi a6 kombi quattro ... blääähä skitbil. Jonas audi är ok, men inte mer. Volvon är toppen, den tänker man bara lite lätt "gas" så går de famåt. Å inte går den fort heller så man behöver oroa sig för fortkörningsböter..



Nu har jag gått med i scrapbooking klubben, tack för tipset!! Så nu kan vi ha pilla med papperskväll lena... Med sprit förstås, vi är ju inte pensionärer, än ;)




ÅH vaad jävla skönt.

får se hur jobbet artar sig idag, ha hört rykten...


Prosit!
Postat av: Lena

Nä det är vi inte! Även om det kan kännas som att det är dags att pensionera sig ibland... :S

2009-03-31 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0