våffeldagen

Vi åt smörgåstårta istället, nu vill jag aldrig mer äta det.
Huvva.

Idag trillade pengarna in på kontot, tur de va bra trots en veckas sjukskrivning.. Då väntar man bara in den där deklarationen då, lite nervös är jag faktiskt. Nu ska jag försöka hålla i pengarna så gott de går, budget finns det något som heter va?? Min är dock ganska generös, ialf inför lördan, haha. Nej men .. pengarna är till för att sparas. Kanske.

Jobbar till 2115 ikvl. Sen ha ja långpass resten av veckan.. Nästa månad däremot går jag in i en finmånad, känns BRA!

Igår lyckades jag för andra gången i mitt liv med bullar, goda kletiga bullar.. BULLA! Får se vad bakarn tar sig an härnäst..



Nu ska jag göra ett ryck så man får åka hem igen.


Prosit!
Postat av: annie

antar att det var du som kommenterade i bloggen?

grejerna kommer iaf från creativeclub. man får ett scrap-paket i månaden för 157kr tror jag det kostar.

2009-03-30 @ 00:13:09
URL: http://anniiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0