you will love and protect him for life

Det går runt en stor idiot i denna värld. Som kör kundvagn som en idiot. Det var inte meningen att det skulle bli som det blev, men kom igen, sen det hände har det blivit nytt år flera gånger om.

Jaha, nu är man gräsänka. Jonke has left the building med sin kära victor. Varför är jag orolig?! Mest att han kommer frysa.. Mitt hjärta ju!


Nu ligger jag i sängen, tänker icke kliva upp. Har ont i magen sen igår så här ligger jag kvar tills det släpper. Är ledig idag, har inga måsten på listan utan ska bara åka hem till mamma.. Det är allt. Så fasen, jag ligger kvar här! Va upp en sväng förut och kolla läget, och det är vår!! Något trist väder dock, men det känns samma som när vi flyttade in här. Det droppar vatten här och där , snön börjar bli grå, jag har nya krafter och det är svinhalt vid bron... VÅR! Bara de inte blir någon återvänd i det svinkalla vädret nu bara...

Jag läste mitt horoskop - oxar är antingen överambitiösa eller jävligt lata. Jag (jonas med för den delen) har min bättre period nu ett tag sen så går vi in i ett ständigt soffläge. Känns skönt att vi är synkade. Men å andra sidan kan jag säga att det stämmer något bättre in på jonas än mig... Ibland vill jag vara mer som mamma.


Imorn blir det östersund, hela tokiga familjen!! De va längesen..

Prosit!
Postat av: Lena

Haha först ikväll fattade jag vem idioten var.. fniss

2009-03-08 @ 00:14:22
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0