grattis jonas

Imorse vid 11 kom någon hem, denne någon slängde av sig kläderna och kröp ner bredvid mig. Denne någon stank som en häxblandning, och jag vände mig om för att se vem f-n denne hårige, skitige någon var. Jaha, det var du älskling.. Hej på dig. Haft kul? Ja jo, av din odör att dömma så har du det. Vänd dig åt andra hållet tack och andas med stängd mun.

Fin start ;)

Har haft fikabesök i omgångar, åh herregud vilket kalas.. Tårta flera gånger per dag är en pärs.. Min mage är inte kul att bära runt på nu kan jag lova.

Fått nya handdukar, fat, pengar å lite annat skoj. En orkidé också, yes nu har vi en ny blomma att ha ihjäl...

ikvl blir det lugna puckar, för att orka med veckan som kommer.. tänkte kolla på film och sen göra barn. ett bra avslut på en bra helg.


jag vill bara att du ska veta, att ibland får man kanske se om sitt eget hus.

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0