oj boy

Idag har jag varit till momma å skrubba mattor, va äre för fel på tvättmaskin? ;) Men javisst, ren blev dom men egentligen är det jonas som ska göra det eftersom det är han som spiller i 9 fall av 10.

Har även börjat röja i källarn, här går det undan! Sorterat papper, hittat igen lite förlorade papper och så vidare. Ska förbereda lite plats åt alla mina nya intressen, haha. Klickarfingret drog iväg igår så plats kan behövas.. Det blir ett tyg/scrapbooking skåp, inte alls dumt! :) När det är färdigt vill säga, å intresset lär väl ha dött flera gånger om då det händer.

Även att det är 8 arbetsdagar kvar till semester, vad hände? GUDOMLIGT skönt ska de bli, 4 härliga veckor..


I helgen är de 50 års kalas. Även en sundsvallstripp............. om jag får som jag vill.



Börjar det regna grinar jag!!!

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0