sundsvall

Vi vaknade till liv vid nio tiden ungefär, for ner och hann inte mer än gå in på en affär så ringer erika. Lisen har ramlat två meter rakt ner på en stenplatta, blev ambulans å hela faderullan.. Men som tur var gick det bra, än så länge. Lite skrapad är hon allt, men annars är det full fart. Vi hade hennes bilstol i bilen så vi väntade i stan tills dom fick åka hem från sjukan. Lite otäckt det där att vi hade stolen hennes, ödet kanske? Men tur att man fick träffa lilltrollet lite och snusa på henne...

Köpte jonkes present, blev shorts å kallingar, haha. Jag fick min present också, blev massa smink och jag är toknöjd. Annars så investerade jag i ett par foppatofflor, ja inte dom riktiga då men samma jävla toffel ändå. Världens skönaste sko? Det tycker jag.. 

Nej men nu ska vi duscha och sen sova, imorn blir det sovmorron...


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0