ännu en dag

Nu tål jag inte tic toc låten heller. JÄVLA fruntimmer å ha stygg röst!! Även lady gaga's nya står mig upp i halsen. Dags att byta bort p3 månntro?? Dagens morgonpass höll på att reta gallfeber på mig. Jag har ju faktiskt högt blodtryck..

Ja å med det är jag hemma två veckor. Ska försöka komma till "ro". Mitt stresshjärta ack, ack. Men huvudsaken bebisen mår bra, det är det enda som spelar roll. Allt för den lillpyret.


Idag ska jag tvinga ner Jonas i källarn å städa! Det är sånt man kan göra när man är anvisad av doktorn att ta det lite lugnt.. Sen om karln gör det var en annan sak..

Nästa helg är det första advent och inte en gnutta snö. Tråkigt. Får hoppas på lite mer vinterväder till veckan, men idag skiner ju solen ialf. Alltid något! Känns skönt att december är här, den månaden brukar gå fort.. December är den mysigaste månaden och det ska jag ta tillvara på.


Nu ska jag kamma håret och plocka fram diverse städgrejer jonas kan komma att behöva. Hehe.


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0