Ledig

Ja nu är jag ledig en vecka.. Bara för att. Närå, som tack för att man jobbar alla dagar året runt får man ledigt dagar då inga andra är lediga ;) Men de passar ganska bra att vara ledig nu, vila lite grann och försöka få något gjort här hemma. Jag drog ju hit mina gamla kläder igår, så man har det man gör. Ska även få kläder efter elise, det blir ju mycke tjejkläder men man får väl ladda upp med lite neutrala kläder också :)

Idag ska vi ner till ljunga å hämta byggmaterial. Äntligen kommer de igång igen därute. Skiter egentligen i vardagsrummet, vill bara ha barnrummet klart :) Lär ta tid dock.. Vi stöter på små problem titt som tätt när det gäller alla "nya" möbler som ska in i huset, vart ska dom få plats? Men.. dom kommer få plats ;) Tids nog!!

De bubblar i magen ibland, vet inte om det är en fis eller någon annan? :) Förmodligen någon annan :) Ska iväg på torsdag och lyssna på hjärtljud, ta blodtryck och prata med barnmorskan. Hoppas trycket är fortsatt stabilt, vill att det bara ska flyta på nu ett tag..

I helgen va vi i Bräcke, pappas födelsedag! Även att markus hade donnan med sig ;) Vi spelade monopol och jonas förlorade, såklart!! :) Tokmysigt med plankstek, cheesecake å skratt. Nu längtar vi till jul istället.. 

Ja man kanske skulle ta och göra nån nytta...

 


Prosit!
Postat av: helena

jag vill också ha jul! :)

2009-11-15 @ 13:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0