måndag

Dagens konstaterande: Jag har inte sett mina fötter på några veckor.. Heller inte "mittendelen" av mig så att säga.. Hihi.


Är slö idag, ska ta en dusch och sen göra omelett och sen jobbaaaa. Förhoppningsvis MED sällskap. Jobbar fyra dagar till sen är jag ledig en vecka. Sen efter det får vi se.

Till helgen blir det pappafirande, plankstek, kanske lite monopol.. Blir bra det :) Ska även sova på en madrass på golvet, KAN bli intressant? Med tanke på att jag knappt tar mig ur en vanlig säng.



Igår drack vi årets första glögg.. Och åt årets första 2443 pepparkakor. Mysigt! :) Försöker med olika mat få en reaktion inifrån magen, men icke.. Än så länge är det ingen föda som pyret verkar uppskatta varken mer eller mindre. Kanske lite surströmming sätter fart? ;)



Hörs å hej

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0