onsdag

Och ledig idag! Härligt.. Fick även sova hela natten, vaknade nån sväng men inte som det varit förut. Så nu har vi bytt tillbaka sida i sängen ;) De funkar icke att ligga ytterst, haha.

Igår följde jag med lena till sundsvall en snabbis sådär.. Hittade faktiskt julklänningen hahaha som magen får plats i! Än så länge.. Köpte även första småsockarna :) Jaa det var roligt att göra något annat en kväll!!


Nu ska jag iväg till doktorn, igen.. Får se vad dom kommer fram till. Detta blodtryck! Ger mig huvudbry..


Även att p3 behöver byta sina radiopratare!!! De finns en jag har lust att ha ihjäl när jag hör... Hormoner? Nää..



HATA ERIK HASSLE också. Fyfan vilken rutten låt. USCH! ;b så nu var det sagt.

Prosit!
Postat av: isabell

jävlar vad det skriker hormoner om dig.. är dock jävligt glad att du (äntligen) har börjat gravidititetsblogga! nu slipper jag ju tjata :P

vore roligt att veta vad du har i midjemått nu? haha. ;D

2009-11-18 @ 18:17:33
URL: http://hopingforthepasttolast.blogspot.com
Postat av: Sassa

Vad roligt att det verkar gå bra med allt!

Kommer hem nästa vecka om du skulle vilja ses ngn dag?=)

2009-11-18 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0