torsdag

Inatt har jag spenderat natten på sundsvalls sjukhus.. Mycket trevligt. Hade lite högt blodtryck, dock stabiliserade det sig så jag är under övervakning nu. Får se vad som händer med huvudvärken dock. Känns skönt att man kollat upp det ordentligt! Får hoppas lillpyret mår prima bara!

Nu ska jag äta biskvier och bara må gott.. Även duscha!!!


Nu är det SLUT på lakrits och choklad.. hmmh mhmmmfmfmfmf..??!


hallå hej

Går in i vecka 20 imorn. Ingen spark än så länge, men ibland bubblar det till.. Är det pyret månntro? :)

Idag pjuka jag ner en toalett på jobbet... Ehu, trevlig upplevelse. För övrigt så är det andra dagen med huvudvärk vidrigare än något annat, så imorn ringer jag doktorn! Vill inte kräkas nå mer.. Inte på jobbet ialf. Tror de blir syndundersökning också.. Bara för att råda bot på det här. Trevligt va? Jamen.. Är man gravid så är man, på alla möjliga vis.


Kusin fick en vecka före! Snopet..


Nu ska jag sova.. Hoppas på en bättre dag imorn. Eller nej, förhoppningsvis en bättre månad.



uuuggh


emmaljunga eller brio?

Det är den stora frågan!

Igår såg vi en någon som pillade på sina små tår. Allt såg bra ut! Så nu hoppas vi att det fortsätter i samma stil..

torsdag


Idag har jag hunnit med... fåse ... jobbat, ätit, diskat och vaccinerat mig. Så nu hoppas jag slippa gristryne å knorr.. Jaja de va snabbt gjort, för en van sprutnarkoman som mig!

Hämtade en jacka också som passade perfekt. Tack för det. Eller perfekt.... Finns väl inte ord egentligen, men bra.



Vill ha jul. Så deeeet så.


Även att så kallade kompisar är fulare än man trodde. Är det precis allt det där med supning? Isånnafall är man en riktigt jävla rutten kompis, om man inte ens kan säga grattis eller vad roligt - REAGERA normalt? Ne, viktigast med den så kallade fritiden.. Ok? Vi säger så.


Tack och hej leverpastej

onsdag

Idag gjorde jag faktiskt riktig middag och även riktig matlåda... Blev indisk kycklinggryta till middag (inge påstjaffs från santa maria) och lax till lunch... MMMmmmmMMM. Kan säga att Helge Skoog i halv åtta hos mig har inspirerat mig, haha.

Även att de börjar snöa lite då och då, tokmysigt! Jag gillar vintern har jag kommit fram till. Jag är helt redo för vintern, förutom jacka haha.


Imorn iväg och vaccinera sig, eller?

Kan någon bara säga att allt är jättebra så man slipper oroa sig? tack. ;)

Nä nu ska jag väcka prinsen som sover och åka på ica... Storhandla! Eller.. En full korg blir det säkert.



Tjipp Tjipp

with every heartbeat

Här sitter en med världens skallebank, hmm. Därför har jag laddat upp med ballerina! Även att de blev pizza till middag (jonas skulle laga mat, såklart!!) Kanske därför man fick köpa nya byxor i helgen.. Audin fick nya däck och jag nya byssor. Känns inte som att jag accepterat det riktigt.. än. Eller jo ;)

Imorn börjar vi med sprutorna.. kul med blå mage, verkligen. Men de lär väl vara bra!?


Ikväll är det desperate, woohooo... Och ännu en månad med EN kväll på jobbet väntar så det här blir en bra tv-höst. Ja just, hur stor tur har man inte när man får exakt det schemat man vill ha? Livet kan vara bra ibland!



Imorn ska vi iväg till momma en sväng.. Tänker på henne hela tiden! Och moffa såklart.. Även fast man till viss del inser att döden inte går att undvika, så vill man att den ska dröja så länge det bara går. När vi var där i fredags och lilloffen låg på soffan väntade man bara på att han skulle kliva upp, ungefär som att han bara sov. Ögonblicket när dom hämtade honom var jobbigast, aldrig mer kommer han till by. Men livet stannar inte, det går vidare och man får glädja sig över alla minnen, och framförallt att han var frisk hela tiden! Och hade ett bra liv..


adjö


snart kommer änglarna att landa

Imorse dog morfar. Moffa jinko sov gott...


Har spenderat hela dagen i by med alla, kändes skönt att säga hejdå och känna stubben på kinden en sista gång.





give me moooore

nytt begär;

pizzasallad



RSS 2.0