onsdag

Idag gjorde jag faktiskt riktig middag och även riktig matlåda... Blev indisk kycklinggryta till middag (inge påstjaffs från santa maria) och lax till lunch... MMMmmmmMMM. Kan säga att Helge Skoog i halv åtta hos mig har inspirerat mig, haha.

Även att de börjar snöa lite då och då, tokmysigt! Jag gillar vintern har jag kommit fram till. Jag är helt redo för vintern, förutom jacka haha.


Imorn iväg och vaccinera sig, eller?

Kan någon bara säga att allt är jättebra så man slipper oroa sig? tack. ;)

Nä nu ska jag väcka prinsen som sover och åka på ica... Storhandla! Eller.. En full korg blir det säkert.



Tjipp Tjipp

Prosit!
Postat av: isabell

allt är bra. du behöver inte oroa dig!

någon såg ut att bli jag ;p

2009-10-16 @ 07:17:47
URL: http://hopingforthepasttolast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0