100413

Beställde en ny babysitter till Ella i söndags, idag kom den! Vi fick ju min gamla, men ja.. Den är ju 22 år, 23 egentligen ;) Haha nä men jag tyckte inte hon satt så bra i den, ville ha en mindre. Hon accepterar inte riktigt att ligga hela tiden, hon vill gärna sitta och titta. Men vilken djungel, åh herre min gud. Ville ha enklast möjligen, men alla har ju massa superfunktioner. Blev till slut en med hjärtljud och gud vet allt, men jag tog den billigaste. Fattas väl bara att hon inte gillar den ;) Nu ska Ella bara ringa till farmor sin och säga att hon vill ha ett babygym också. ;)



Imorn ska vi till Sundsvall på läkarbesök, det ska nog gå bra. Kul att åka lite bil, hihi.

Nä nu ska jag introducera babygymmet för Ellabellabus!


Prosit!
Postat av: helena

hoppas den passade fröken ^^

2010-04-14 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0