100417

Jo jag vaknade vid halv sju och undrade varför jag inte blivit väckt tidigare, tänka sig.. Ongen sov åtta timmar!! Det börjar likna något det här! Hon hade väldigt fin tajming också för det var ju strömlöst ungefär tills hon vaknade. Här har vi en som sover på känn ;)

Skulle gått ut idag men det ville inte kung Bore, det tokblåser. Ja .. men. Varför? Så istället har jag knåpat ihop inredningen till vardagsrummet! Ska lägga fram förslaget till min käre man också. Har planerat alla inköp in i minsta detalj.. Ska bli SÅ kul när man kan börja, ni vet, piffa... ;) GUD VAD JAG LÄNGTAR!! Tänk sen är det klart! Helt jäkla otroligt. Känns som att kommande projekt är en fis i rymden jämfört med det här. Vi har ju massa kvar att göra, men inget som kommer ta lika lång tid.. får jag hoppas. Ja det kommer bli upp och ner vänt i sommar igen, men vad gör det när man har ett färdigt vardagsrum.


förresten så hittade jag ett usb-minne med ALLA gamla kort!! Så varsågod, kära kamrater. (massa bilder på mig, men de är ju min blogg ;))














Prosit!
Postat av: Sassa

Fyfan vilka underbara minnen. Haha & man undrar fortfarande, vart kom korven ifrån? lr vad är de gröt?;P

2010-04-17 @ 17:08:10
Postat av: helena

haha härligt. de där bilderna med korven vill jag verkligen ha ;) ryssbarn bilden är ju för härlig :P

2010-04-18 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0