100418

Jag har nog insett att jag går och väntar på något som aldrig kommer hända. Vilken besvikelse när man inser att det man hoppats så innerligt på bara är just en förhoppning.

Också sitter man och läser massa andra människors bloggar och vips så tänker man det man inte borde tänka. Jag vet att jag kan vara dålig på att faktiskt se det jag har, men så är inte fallet i detta utan nu är det så att jag faktiskt är besviken. Besviken på att behöva tjata, gnola och böna och be. Kom igen, hur svårt kan de va? Du har lovat mig i ungefär 2 års tid att det skulle ändras, när det inte gör det börjar man lessna.
Ja det kanske inte är sån allvarlig grej det här som det låter, men för mig är det lite hjärtesorg ändå. När man vet hur det skulle kunna vara.

Snål har inte alltid med pengar att göra.


Åh gud jag vill bara ..... !!! Det som va för 3 år sedan är lite svårt att släppa, men allt är ju nytt i början.  


Nä nu är det tillbaka till verkligheten, lite frukost på det här. Ella har inte sovit alltför bra inatt.. hmm..


Prosit!
Postat av: helena

du talar för de redan frälsta. jag vet hur det känns... och det smyger in en tanke att gräset kanske är grönare på andra sidan >_<

2010-04-18 @ 14:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0