100423

Grattis till Ellisen som fyller (egentligen) 1 månad. ;) Lillbäsen skötte sig utmärkt på kontrollen idag! Fick godkänt på rumpen. Roligast va att hon flina åt doktorn, hihi..
Men är det bara jag som blir toknervös så fort jag entrar dörrarna till vårdcentralen? Vet inte varför, bara blir så.. Tyckte det gick ovanligt bra den här gången dock, tills jag kom till väntrummet... Hej hej jonas före detta svärmor, hemskt mycket hej. Men hon va trevlig, de va inte systern. :p

Ja datortiden är minimerad, ha ha. Kan ha något med att göra att jag sovit idag för inatt blev de inte mycke sömn. Nej fy vilken natt.. Det är sånna gånger jag är glad att jag inte ammar. Faktiskt. Men lillkornet somna vid 5 på pappas arm..

Nu ska vi iväg till Elise som fyller 3.. Gott med grillat. Dessutom väntar jag på paket, det står att det är sorterat i Ånge 11:14.. Jag VET att utkörningen till ombudet tar tid, men kom igen.. I det här fallet är de typ 2 km. Jag vill ha mitt paket IDAG!!


Nej försöka fli till håret å sen gulla till Ella :-)


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0