100428

Tjoho! Kom nyss hem från en promenad, de blåser.. Men vad gör det när jag flyyyger fram i mina nike :D Haha, i 22 års tid (eller rättare sagt så länge jag fått bestämt mina sko-inköp själv så låt säga 10 års tid) har jag vägrat promenadskor. Jag har alltid valt Converse före fula Adidas, och Converse gjordes ju inte för att gå mer än ett par meter i.. Iallafall tvingade Jonas på mig ett par skor att gå i, jag valde ett par rosa nike och det är fan det bästa som hänt mig. Ja efter Ella och Jonas då. Jag kan gå UTAN att känna smärta. Det är ju helt underbart när man inte ens känner att man har skor på sig. Dessutom har jag knappt fått skoskav vilket jag får av typ alla andra skor.
I <3 nike

Humm.. Jonas fyller ju år snart, vad ska man ge till han då? Det är alltid lika svårt, och som läget är nu vill jag ge han något han verkligen behöver.


Status på vardagsrummet är slipning pågår. Sen målning. Sen tapet. Sen panel. Sen lister. Sen dörrkarm. Sen fönsterbräda. Sen Gardinstång. Sen storstädning. Sen k l a r t. Blir det före den 8 maj? hope so.
Appropå gardinstång så vet jag inte vad jag ska ha för gardiner.. Det måste undersökas närmare i afton. :-P

Ella har för övrigt sovit 6,5 timme två nätter irad.. Haleluja! Det är ju sovmorgon ;)


Livet är ju helt underbart!


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0