Ja gud vet vad

.. som hade hänt om det var tillåtet att AGA sin sambo. Att det ska vara så svårt?
Kul när man går ner i källarn så ser det ut som ett rent helvete. Javisst vi renoverar, men varför inte be om hjälp då istället för att bara lämna det vind för våg?! Å GUD! Skulle inte jag bo här så skulle det fan inte gå att komma in här. Nä men jag är ju hemmafru så.. Det är ju bara undanflykter, undanflykter och undanflykter hela tiden. Jamen jag snickrar så mycket bla bla så jag orkar inte städa bla bla bla.. Det ska bli väldigt intressant å se när den här utbyggnaden väl är klar hur pass mycket hjälp man får då.

Jag blir så JÄVLA less.

Det blev alltså en städdag idag. Fick ett raseriutbrott och slängde typ alla tidningar jag äger, en full sån där blå ikea-kasse blev det. Det är inte lite tidningar det.. Härmed minimerar jag tidningsinköpen till 2 per månad. Alternativt att jag slänger eftersom, inte sparar dom ett helt år.

Nä nu ska jag kolla på Sex and the city filmen och bara va... En timme typ! Tills det är dags att hänga tvätten...


Man kanske skulle bli särbos.

Prosit!
Postat av: Sassa

Jag önskar också att man fick piska sin sambo ibland. För rent vett har dom ju inte & ord om att dom ska hjälpa till går ju inte heller in..sambolivet är underbart ibland.

2010-04-18 @ 17:03:58
Postat av: helena

särbo ja... vilken dröm! haha, det verkar svårt att vara sambo idag eftersom sandra kommentera typ samma sak. fyfan vad illa, vilka gamla värderingar det finns när en kille inte ens tycks ha lärt sig att plocka upp efter sig själv. är det här 1800-talet eller >__<

2010-04-19 @ 08:29:42
Postat av: Sandra

Känns skönt att man inte är ensam om att bli galen iaf. Vi får stå på oss & använda piskan mer! GIRLPOWER;)

2010-04-19 @ 12:38:43
Postat av: matilda

alltså det måste ju ligga något i det här eftersom vi alla 3 har samma problem.. ja jag vet inte vad man ska ta till när varken ord eller smisk fungerar.. en undran jag har är hur fan det fungerar för våra föräldrar? min far t ex plockar upp efter sig osv.. eller är han ett utdöende exempel? hmm

2010-04-19 @ 13:43:04
Postat av: sassa

Det kanske kommer med åren? just nu verkar det iaf vara en självklarhet att jag ska göra allt.

2010-04-19 @ 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0