abso-fucking-lutely

Vaknade nyss efter att ha somnat om en stund med Ella, är dötrött idag. Kanske borde försöka få lite bättre sovrutiner...

Vi gjorde ju Sundsvall igår, en snabbis kan man säga. Birsta city en snabbis, ikea, bauhaus, ica maxi och byggmax. Hittade allt jag letade efter, vilket inte var speciellt mycket men skönt att man faktiskt kan låta bli impulsshopping.
Är svagare för internetshopping då ;)


Tror jag ska kolla på Svensson Svensson hela dagen, där ligger nivån ungefär. Gick an som en idiot igår.
Jajustde, jag å Lena såg Sex and the city 2 igår!! Som jag längtat!! Helt underbar, mycket bättre än ettan faktiskt :)


Nä nu ska jag nog ta upp min rastlösa lilla dotter och äta frukost :) (ja alltså Ella åt redan vid 8 som vanligt så ni behöver inte tro att hon får svälta ;))

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0