hi hoe

Vad händer? Här sätts panel och jag gillar läget.. Det är så att man ser ljuset i tunneln nu ialf :) Vi ha ju även Svärfar här den här veckan.

Känner mig dötrött, kanske dags att börja äta lite järn. Ser ni någon som står och slickar på en lyktstolpe kan det vara jag.. För övrigt känns det pest att det börjar gå mot höst (en del pessimister påstår att det är höst redan). Usch, jag vet inte men det känns alltid vemodigt inför hösten. Den här sommaren har varit den bästa någonsin, jag har varit ledig, vi har hunnit med mycke, lite fest, lite grillat, bra väder osv.. Får hoppas somrarna fortsätter i samma anda.

Idag kommer fasters älskling hit, den blå Evo'n! :) Göölligöööll..

Nu ska jag titta på lite höstkläder åt dotra och sen ... dammsuga vore på sin plats. Får se vad man orkar med ;)

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0