Lady GAGGA

Hmm.. Dricker rosévin med jonkas och svärfar, dom har redan börjat gagga. Jeeezus, börjar bli jobbigt ;)

Jag plockar ihop lite kläder på h&m istället och sätter i öronproppparna
.. Blir nog kvällen nu alldeles snart.


Oh no. NU vart de jobbigt, sängen nästa!!


Förstår inte, när alkoholen går in går verkligen förståndet ut.. Konstigt, det gäller ju aldrig mig ;) Jag blir ju einstein på fyllan. E upphöjt i 200 gånger 25 delat i 72 blir ju en atombomb, det vet ju alla vi smarta.


Lena.. Jag har skvaller! Vi kör väl på skräckis till veckan som vi sa? =)


Prosit!
Postat av: Lena

Oooh nu blir jag nyfiken!! Ja vågar du köra skräckismaraton så är jag på!!;)

Kul att frunchen var till belåtenhet!=)

2010-08-08 @ 21:37:52
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0