Söndag

Det här med att vara höstdeppig har jag alltid inbillat mig är något som drabbar alla andra men inte mig. Jag kanske får tänka om där ja. Men nu ska vi inte bli för djupsinnig här heller, det är bara småsaker som gör mig lite ledsen, jag menar jag har ju mina glädjeämnen jag med. Det är så himla tråkigt när löven blir gula och de faller av.. Det är annat när knoppar brister.
hö,hö,hö.

Idag har det varit riktigt sommarväder, så vi har varit ute på promenad hela dagen. Förbi å titta på Lenas dörrar, glass på gluggen och mat på sibylla. Hann även med att uppvakta Milton. Mysdag helt enkelt.


Ska pyssla lite och sen slå ner ändan i soffan och titta på Änglavakt, en riktigt feelgood film.. Eller inte. Blir jag apatisk efter det här vet ni iallafall vad som hänt.


Jo, Ella kan rulla över på mage nu! Gjorde de en gång igår, hos Jonas mormor. Sen en gång till.. å en till, å en till och en till.. och en till. Så kul så :)

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0