100203

1675 g Ella idag! :) Hon fick bada på morgonen, de va inte så populärt... Men nästa gång kanske hon gillar de ;)

Vi va hemma måndag - tisdag, satt ihop en byrå och röjde lite grann. Jag fick ihop två bitar av byrån sen fick jag bryt, tur Jonas kan! Ärligt talat verkar han gilla att montera Ikea-möbler.. Sålde skotern också. Jag veeet att Jonas måste få ha ett intresse, men att ha en skoter ståendes en hel säsong är onödigt.. Speciellt med tanke på den 'tur' han haft med motorfordon på sistonde. ;) Jaja, han köpte skidor å de är väl inte helt fel? Dock så tjatar han att jag ska skaffa också, men där går gränsen. Jag tänker amma bort min övervikt... kan ju alltid hoppas ;)


Hann med både kommun (jonas är pappa nu, på papper) och att gå in på jobbet. Dock skulle jag skickat jonas på jobbet som jag tänkte, för när jag kom dit var jag tvungen att skriva en ledighetsansökan(?) vid vård av sjukt barn. Eh. Nåväl, båda är avklarat nu iallafall.

Åh nu vill jag börja använda kläder på Ella :) Hon fick ju en jättefin tröja av mamma, storlek 40 :) Kommer nog passa perfekt!

Nu ska jag gå till Ella och pappsen, sen iväg på barnens hus.. Börjar lessna på det här sjukhuset.


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0