100209

Ella vägde igår 1800 g :) Idag vet vi inte, vi är nämligen hemma. For hem igår. Har ställt iordning spjälsängen :) Mysigt!! Nu fattas bara Ella.

Gick ner i källarn igår och började rota, man får oanade krafter av att vara hemifrån så länge. Allt känns nytt, haha. Kan bara konstatera att jag ska sluta samla på mig massa skit. Som alla scrapbooking grejer, jaa vad blev det av det? Ett kort till mamma kanske sen så var den hobbyn över.. Dags att sluta konsumera till mig själv, bara till Ella numer ;)

Ringde fk såhär på morgonkvisten, vad roligt! Jag är inte längre förbannad, jag har kommit till något annat stadie, nirvana? Totalt lugn då de gäller fk för man vet att det kommer gå åt helvete ändå.

Tissarna är nu helt återställda, om någon undrade ;) Lite fetvadd i blusen gjorde susen ha ha ha ...


Nu ska jag fortsätta göra fint här hemma.. Vill ha nya gardiner hmm hmm... Jonas?!


Prosit!
Postat av: Lena

Ja vilken tur att du berättade att tuttarna är återställda, var väldigt orolig över dem. Har knappt kunnat sova av oro. ;P

2010-02-09 @ 12:14:36
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0