100211

Nu har jag inte skrivit på ett tag.. Dagarna går vilket är skönt! Ella är 7 veckor gammal idag och vikten ligger på 1925 g :) Helt tokigt att hon gått upp nästan 1300 g sen hon föddes (hon va ju nere på 659 g som minst). Hon mättes även idag, 41 cm! Huvudomfång 32,8 cm.

Fick en för tidig alla hjärtans dag present igår.. Jonas kan, om han vill. Får dåligt samvete dock.. Känslorna är ju inte på plats så att säga så de blir fel ibland ;) Jag tänkte köpa en skötväska till jonas till alla hjärtans dag, ha ha. Vad glad han skulle bli!


Nackdelen med att vara här är att hjärnan går på högvarv, man får jättebra idéer som man bara måste göra slag i så fort som möjligt. Har flera projekt som jag vill ta tag i när jag kommer hem, åååh vill göra om NU. Längtar tills Ellas rum är klart, tapetsera å greja på.. Mysigt kommer det bli :)



Det är bara jobbigt ibland men att försöka förklara det för någon annan utifrån är svårt. Jag startar om mig själv när vi kommer härifrån på riktigt, så får man se då var man landar.


Jo.. tissen hade en svacka igen men värmelampan rådde bot på det fort så du kan fortsätta sova lugnt Lena ;)

Prosit!
Postat av: Lena

Oh thank God..hade kunnat bli zombievarning på mej annars.. =)

Vad fick du för present då??



KRAM!!

2010-02-11 @ 23:13:48
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Ja eventuellt ska vi till stan på söndag och då tänkte vi kanske dra med er ut och äta alla hjärtans dag middag? Men det är långt ifrån bestämt..kan lika gärna bli till veckan men vi hör av oss..hur som helst ska vi dit nån dag.

Fin bild du lagt in på fejjan på Ella! =)

2010-02-12 @ 10:42:26
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0