100227

Idag har mormor och morfar varit här och myst med Ella. Hon fick även jättefina presenter :) Skötväska som var fullproppad med grejer, milt sagt. Men det gulligaste av allt var OS-mössan å medaljen, hon gick ju å tog OS-guld lilltösen våran! Mormor kan hon..

Jag kom iväg på h&m en sväng idag, vad köpte jag? En jamas.. Skulle ju hitta något åt mig, men det kan vänta.. Små bebiskläder är mycke roligare att handla. Men det var skönt att komma ut, är mer eller mindre inlåst på sjukhuset nu. Kvällsduschen är dagens nöje... Skämt åsido, de börjar ta på krafterna nu för jag vill mer än Ella orkar då de gäller maten. Det är bara en ynka detalj de hänger på så man vill gärna skyyynda.. Men å andra sidan är de skönt å vara här när de är skitkallt ute å toksnöar.


Jag och Jonas fick en väldigt uppskattad present idag, träningskort på grottan ;) Hade faktiskt tänkt skaffa det så jag blev verkligen jätteglad för det. Tänk vilka snälla människor det finns!! Men, ska man ta det som en pik? hmmm.. Nää jag blev jätteglad oavsett! :)

Ska ta den där kvällsduschen nu och sen vankas mat, igen.


Våran OS-tös!

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0