10205

Jag börjar få mjölkstockning, aj aj aj aaaaaaaaj aaaj. Jävla tissar!!

Ellas vikt idag : 1730g. Hon har ju börjat samla på sig vatten så det är bra om de inte ökar för fort.. Hon ska även få en dutt blod idag så hon inte är lika blek. Bra hon blir fin tills mormor kommer :)

Fick jättefina prematurkläder igår av en tjej på avdelningen, två bodys, en sparkbyxa, en vanlig byxa och en mössa :) Hon ville inte ens ha betalt! De fick hon ändå, men verkligen supersnällt av henne! Prematurkläder är ju dyra så det var verkligen välkommet!

Jonas fk-pengar har börjat komma igång, inte mina.. Men bra att en av oss börjat få pengar iaf! Så slipper man låna eller gå på soc, som damen på kommun tyckte vi skulle göra. Jaja nog om det, skönt att det börjar lösa sig!! Tänkte börja planera den vanliga föräldraledigheten så smått, och jag kommer säkert bli hemma längre än Jonas vilket kommer sticka i alla jämställdhetspersoners ögon. Känner att en del har åsikter redan... Men låt oss för guds skull göra som VI vill. Är jag hemma längre är det för att vi kommit överens om det, inte för att jag tagit jonas dagar för att slippa jobba. Bah. Om det vore så hade jag gift mig rikt ;)


Nu ska jag försöka få igång tissen här...

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0