100127

1365 gram idag! Hon har även fått snutta lite grann, men hon förstog inte riktigt vad hon skulle göra :) Vi fortsätter träningen imorn.. Hon har haft de lite svajigt med syresättnigen till å från, mycke för lillhjärtat att ta in. Men mestadels är de magen som spökar, och såklart har ju även minibebisar sämre dagar. Å idag var ju en sämre dag även för mig å jonas, vaknade av att berners ringde - 10 000 för att laga bilen. Jaha, va kul... Sen är vädret alldeles tokigt, grått å vräker ner snö. Sen ringde även 'min' arbetsledare, IGEN!!!! för femtielfte gången... Är de normalt att ens jobb (rättning; ens 'al) ringer stup i kvarten när man är mammaledig? Javisst, vi är på sjukhus å de är en speciell situation men jag va förfasen in på jobbet igår så att ringa idag känns lite för mycket...

Jag å Jonas har ju meningsskiljaktigheter kring det mesta också, vi är en aning pressade vi också kan tilläggas. Jag vill dit, jonas vill åt andra hållet. Jag vill handla på Ikea för att trivas, Jonas vill snickra.. Det är så jobbigt när vi aldrig kan mötas på mitten utan träffs någon gång när den enes tålamod tagit slut. På sätt och vis längtar jag tills den dag Jonas kan åka hem själv och stöka på. Kan jag sitta här å fundera och mysa med Ella.. Så blir vi båda nöjd ;))

Hoppas de tar sig det här med amningen! Mycket man ska lägga sin energi och sina tankar på. Idag blev det för mycket, vi får hoppas på en bättre dag imorn.
Om inte annat ska Ella mätas imorn, det blir kul att se :)

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0