2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag tog å födde Ella på självaste julafton!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kanske det

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  Ja

4. Dog någon som stod dig nära? Vilken hemsk fråga, ja.

5. Vilka länder besökte du?: Räknas östersjön?

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Ett engholm tack!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?:  24/12

8. Vad var din största framgång 2009? Ella!

9. Största misstaget?
... har jag lärt mig att leva med.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?  En liten havandeskapsförgiftning och massa annat tok.

11. Bästa köpet? Brion =)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Ella-magen och nu Ella

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ella!! Att motgång vände till framgång och att jag vet att Jonas alltid kommer finnas vid min sida.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? shout out louds - impossible

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Fram till juni var allt frid och fröjd, alla lets dance kvällar var toppen =) Sen när jag blev gravid i juli blev livet en berg och dalbana, men nu är jag mycket gladare och tacksam för allt.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnat på min kropp

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Surat

18. Hur tillbringar du julen? På en brits och i en sjukhussäng men med underbar Ella rikare

19. Blev du kär i år? Mer kär =)

20. Favoritprogram på TV? Desperata husfruar

21. Bästa boken du läste i år? pass

22. Största musikaliska upptäckten? p3

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig ella, men hon kom som julklapp! =)

24. Något du önskade dig men inte fick? Jag fick det finaste man kan få

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jobbade tror jag.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Det är ju alltid lätt att vara efterklok.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? t j o c k i s

28. Vad fick dig att må bra? Jonas, Ella och negerbollar.

29. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha

30. Vem saknade du? Moffa

31. De bästa nya människorna du träffade? ELLA!


Nu ska jag och Jonas gå ner och äta, sen ska jag mysa med Ella.

Jag ser framför mig hur livet kommer bli när vi kommer hem.. Vi hoppas på att det blir lagom till vårsolen =)


även att jag sätter ett lösenord här, hör av er om ni vill läsa ;-)


Prosit!
Postat av: sassa

jag vill läsa såklart! Hoppas allt är bra med er!

2010-01-02 @ 19:10:04
Postat av: Lena

28:an..negerbollar..fniss XD

Längtar efter er och att få träffa Ella=)



Och joooo..lösenord thank u very much!

2010-01-02 @ 19:32:57
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se
Postat av: annie

grattis! hon tittade ut lite tidigare än väntat va? :) jag vill såklart läsa!

2010-01-03 @ 11:26:46
Postat av: isabell

lösenordet tack! :)

2010-01-03 @ 12:27:19
URL: http://hopingforthepasttolast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0