aah

Försäkringskassan. Vilket elände! Det har tagit dom en månad att skicka papper, och då har inte ens Jonas fått sina?! Ringde idag och skulle be dom bokstavligt talat dra åt helvete... Jonas fick prata med en människa som absolut inte kunde göra något annat än att trycka på "skicka"-knappen igen, ja men de har ju funkat bra dom 3 gånger hittills som dom gjort de!! Sen ringer jag upp, tydligen kan varje handläggare skriva ut pappren manuellt och lägga på lådan. Det är det som gör mig förbannad, att den som Jonas först pratar med inte ens kan erbjuda sig att göra det, JÄVLA MÄNNISKA! EMPATI? Hört talas om de? Jo visst vi är jättelyckliga, vår dotter ligger på sjukhus och ni kan inte ens skicka ett papper! Och om ni tittar noga ser ni att vi bett om pappren 3 (vilket är 2 gånger för mycket) gånger, kan de va på sin plats att ni försöker hjälpa oss lite extra då kanske?

Nej man ska ringa fk flera gånger om och hoppas man hamnar hos en bra handläggare. Det här betalar vi skatt för, empatilösa människor som behandlar sina kunder som skit. Jag hoppas innerligt att dessa handläggare själva får problem med fk någon gång och ser själva hur lätt de är. Och informationen som ges, detta samtal kan komma att spelas in i utbildningssyfte, hoppas varenda jävla samtal spelas in för dom kan bli tusen gånger bättre.

Arslen.

Dessutom är det två månaders handläggningstid.. Ja men vi kan leva på inga pengar så länge.

Jag börjar lessna, eller nej.. Jag är helt jävla maktlös, vad kan jag göra mer? Jag orkar inte med det här, jag vill lägga min tid på Ella inte nån jävla idiot på fk som inte förstår ett skit.


Nu var det sagt.


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0