Sex on fire



Den här låten är fan sex i musikform. Alltså, den får mig att fullkomligt svämma över av känslor. Känslan av första kvällen på stråket, känslan av att vara ung och vild, känslan av att veta att ikväll får jag hångla, känslan av ölen börjar göra sitt, känslan av att veta att jag är vad du vill ha, känslan av att vara lite för full för sitt eget bästa. Känslan av att imorn är det över men ikväll är världens underbaraste kväll, känslan av ett trångt öltält som gör att jag måste sitta lite för nära dig, känslan av att gå på toaletten för att surra med en tjejkompis, känslan av snygghet, känslan av veta att man får precis det man vill ha. Känslan av det förbjudna, känslan av att kunna läsa i dina ögon precis vad du tänker...

Fyfan.
Det var bra härligt då det begav sig!

3 år...

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0