I beg you

Jonas va iväg till tandläkarn i måndags, han fick information om hur man borstar tänderna och använder tandtråden och ditten och datten och dojdoj. Iallafall har han nu lärt upp hela familjen i tandborstningens ädla konst. Och dessutom har hela handfatet belamrats av munskölj, tandtråd, någon konstig tandborste och tandkräm. Så typiskt Jonas, gå All-in i två veckor cirkus och sen är allt bortglömt ;) Men man borde kanske börja rå om sina gaddar lite mer..

Jag ska duscha nu, hade hoppats på lite bättre väder men det blåser ju såklart. Är det nånting jag hatar så är det blåst så då blir jag inne istället.. Lika bra det för det ser ut som en bombnedslag här. Ser med skräckblandad förtjusning framemot den dagen Ella kan dra fram leksaker själv... Hur löser vi det? Hon får ha 3, max 4 grejer så blir de lätt att plocka upp ;)


Va ju in på Birsta igår en snabbis. Skulle betala i kassan på h&m och när jag skulle slå koden så var den bara helt borta ur huvudet. Det är fan läskigt när man glömmer sånna saker, jag menar jag slår ju den där koden nästan varje dag.


Nu har Ella somnat så jag ska kasta mig in i duschen.

Ha en fin dag alla!


Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0