give me a break

GAH! Vattnet har varit av och på hela förmiddagen, så irriterande när man ska till och städa. Hade varit lagom så kul om vattnet försvann när jag duschade imorse ;) Antar man får göra någonting som inte inkluderar vatten.

Igår var vi till Sundsvall, gjorde Birsta och va på återkontroll på 45:an. Båda gick mycket bra. Ella blev ju filmad av sjukgymnast, låg och flina hela tiden :D Hon fick också godkänt på nackövningar, pjuh. För det är ju ingen favort för henne att ligga på mage, men de tyckte hon var en fin blivande (korrigerad) tre månaders bebis :D Så skönt med dom här kontrollerna ändå!

När vi va till Birsta parkerade jag Jonas och Ella på ikeas fik så jag kunde strosa själv. En sväng på h&m, kicks, gina tricot och lindex så är jag nöjd sen.. Blev lite kläder till mig själv; byxor för en gångs skull. Våga vägra mysbyxan. Någon topp och lite nytt smink.. På lindex blev de lite shopping till Ella. Solhatt, solglasögon, jamas och strumpbyxor. Ja såklart blev det lite åt henne på h&m också, bland annat nya jeansleggings, dom är ju SÅ söta! Men nu behöver inte Ellisen mer kläder ;)
Sen en sväng på rusta och ikea och blomsterlandet såklart!! Min absoluta favoritaffär. Ikea, h&m och blomsterlandet är obligatoriskt när vi är till Sundsvall. Men det är så himla smidigt ändå med Birsta, allt finns ju där.

Hämtade ut ett 3 kg tungt ljus igår också.. De va som rejält.


å på lördag är man bjuden på bröllop! Klockan åtta är det jag som sitter bänkad vid tv'n :) Tänkte iallafall sitta där så länge chokladasken räcker... ungefär en kvart då.

Nä nu ska jag stöka på medans Ella sover!
Adjöken

Prosit!
Postat av: helena

ella är en tuff liten brud bakom sina solglasögon! :) våga vägra bröllopet för fan! :P längtar tills jag får träffa dig & din lilla tös! :D

2010-06-17 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0